de org at com net nl it fr pl pt br tr ru ro cz sk hu cn hk dk se fi no us uk
de org at com net nl it fr pl pt br tr ru ro cz sk hu cn hk dk se fi no us uk

A népek | Az épületek | GYIK

A játék elején ajánlott egy erős/stabil gazdasági alapot megteremteni a falunak. Ehhez a 18 nyersanyag-lelőhelyet ajánlott legalább 1. szintre fejleszteni (határföldek). Itt négy típusú lelőhely létezik: favágó, agyagbánya, vasércbánya és búzafarm. Ha rákattintunk az egyikre, akkor további adatokat és lehetőségeket kapunk.

A további játékmenetben már az épületek is nagy szerepet kapnak, amelyeket a faluközpontban tudsz építeni. Hogy egy új épületet építs, egy zöld (beépítetlen) területre kell kattintanod. Akkor megjelenik egy lista a pillanatnyilag építhető épületekről.

Több épületet csak akkor lehet megépíteni, ha teljesül(nek) az építési feltételek.

Főépület


Főépület

A főépületben élnek a falu építőmesterei. Minél magasabb szintü a főépület, annál gyorsabban épülnek fel az épületek ill. nyersanyag termelő területek.

Népességtípus előny:
Római: egyszerre tud nyersanyag-lelőhelyet ki- és épületet felépíteni.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa70 | Agyag40 | Vas60 | Búza20 | Élelemfelhasználás2 | 0:33:20

Feltételek:
nincs

Raktár


Raktár

A nyersanyagraktárban kizárólag fa, agyag és vas raktározható. Az épület továbbfejlesztésével, növekszik annak kapacitása. Akkor lehet újabb raktárépületet építeni, ha a már meglévő elérte a 20. szintet.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa130 | Agyag160 | Vas90 | Búza40 | Élelemfelhasználás1 | 0:33:20

Feltételek:
Főépület Szint 1

Magtár


Magtár

A magtárban kizárólag a búza raktározható. Az épület továbbfejlesztésével, növekszik annak kapacitása. Akkor lehet újabb magtárat építeni, ha a már meglévő elérte a 20. szintet.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa80 | Agyag100 | Vas70 | Búza20 | Élelemfelhasználás1 | 0:26:40

Feltételek:
Főépület Szint 1

Rejtekhely


Rejtekhely

Támadás esetén a falu lakossága automatikusan elrejti a nyersanyagok egy részét a búvóhelyre. 1. szinten ez azt jelenti, hogy mindegyik nyersanyagból 100 egységnyi rejtve marad a fosztogató csapatok elöl. 10. szint felett, újabb búvóhely építésére van lehetőség.

Népességtípus előny:
Gall: A búvóhely dupla olyan nagy
Germán: az ellenfél búvóhelye csak 66%-ban számít

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa40 | Agyag50 | Vas30 | Búza10 | Élelemfelhasználás0 | 0:12:30

Feltételek:
nincs

Követség


Követség

Egy klánba való belépéshez szükséged van követségre. Ha a követséged szintje eléri a 3. lépcsőt, akkor alapíthatsz te is egy klánt. Minden szinttel növekszik a klánba felvehető tagok száma hárommal.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa180 | Agyag130 | Vas150 | Búza80 | Élelemfelhasználás3 | 0:33:20

Feltételek:
Főépület Szint 1

Gyülekezőtér


Gyülekezőtér

A gyülekezőhelyen csapataidnak adhatsz ki parancsokat, valamint láthatod a feléd tartó csapatokat és azt hogy honnét indultak. Csak a falu középpontjától jobbra található "gyülekezőhely építési terület"-en építhető fel. Minél magasabb szintű, annál több célpont áll katapult támadás esetén rendelkezésre

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa110 | Agyag160 | Vas90 | Búza70 | Élelemfelhasználás1 | 0:33:20

Feltételek:
nincs

Piac


Piac

A piacon küldhetsz el nyersanyagot és kereskedhetsz a többi játékossal. Minden egyes épületszinten, növekszik egyel a kereskedőid száma, akik egy megadott mennyiségű nyersanyag szállítására képesek.

Népességtípus előny:
Római: A kereskedő 500 egységnyi nyersanyagot képes szállítani.
Sebesség: 16 Mező/óra.
Germán: A kereskedő 1000 egységnyi nyersanyagot tud szállítani.
Sebesség: 12 Mező/óra.
Gall: A kereskedő 750 egységnyi nyersanyagot tud szállítani.
Sebesség:24 Mező/óra.


Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa80 | Agyag70 | Vas120 | Búza70 | Élelemfelhasználás4 | 0:30:00

Feltételek:
Főépület Szint 3, Raktár Szint 1, Magtár Szint 1

Kaszárnya


Kaszárnya

A kaszárnyában gyalogos katonák képezhetőek ki. Minél magasabb szintű az épület, annál gyorsabban megy a kiképzés.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa210 | Agyag140 | Vas260 | Búza120 | Élelemfelhasználás4 | 0:33:20

Feltételek:
Gyülekezőtér Szint 1, Főépület Szint 3

Istálló


Istálló

Az istállóban lovas egységek képzése folyik. Minél magasabb szintű az épület, annál gyorsabban megy a kiképzés.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa260 | Agyag140 | Vas220 | Búza100 | Élelemfelhasználás5 | 0:36:40

Feltételek:
Fegyverkovács Szint 3, Akadémia Szint 5

Műhely


Műhely

A műhelyben Faltörők, katapultok gyártása lehetséges. Minél magasabb szintű az épület, annál gyorsabban megy a gyártás.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa460 | Agyag510 | Vas600 | Búza320 | Élelemfelhasználás3 | 0:50:00

Feltételek:
Akadémia Szint 10, Főépület Szint 5

Akadémia


Akadémia

Az akadémia új katonai csapatok kifejlesztéséért felelős.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa220 | Agyag160 | Vas90 | Búza40 | Élelemfelhasználás4 | 0:33:20

Feltételek:
Kaszárnya Szint 3, Főépület Szint 3

Fegyverkovács


Fegyverkovács

A fegyverkovács az egységek támadóerejét tudja növelni.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa170 | Agyag200 | Vas380 | Búza130 | Élelemfelhasználás4 | 0:33:20

Feltételek:
Főépület Szint 3, Akadémia Szint 3

Páncélkovács


Páncélkovács

A páncélkovács az egységek védelmét tudja növelni, minél magasabb szintű az épület, annál erősebb páncélzatot lehet kifejleszteni.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa130 | Agyag210 | Vas410 | Búza130 | Élelemfelhasználás4 | 0:33:20

Feltételek:
Főépület Szint 3, Akadémia Szint 1

Palota


Palota

Palotát csak egyetlen faluban lehet építeni, aztán az, automatikusan fővárossá válik és bizonyos védettséget élvez. Ha a játékosnak kevesebb mint négy faluja van, akkor a főváros nem foglalható el.

A 10., 15. és 20. szinteken, lehetséges 3 telepes vagy egy városvezető (szenátor, törzsi vezető, főnök) képzése.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa550 | Agyag800 | Vas750 | Búza250 | Élelemfelhasználás1 | 1:23:20

Feltételek:
Követség Szint 1, Főépület Szint 5, Rezidencia

Rezidencia


Rezidencia

A rezidencia egy kis palota, ahol a király lakik, amikor látogatóba érkezik. Ameddíg egy rezidencia vagy palota van a faluban, addig a falu elfoglalása nem lehetséges, először katapultokkal le kell rombolni ezeket az épületeket.

A 10., 15. és 20. szinteken, lehetséges 3 telepes vagy egy városvezető (szenátor, törzsi vezető, főnök) képzése.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa580 | Agyag460 | Vas350 | Búza180 | Élelemfelhasználás1 | 0:33:20

Feltételek:
Főépület Szint 5, Palota

Kereskedelmi központ


Kereskedelmi központ

A kereskedelmi központban az árut mozgató kocsikat lehet továbbfejleszteni, erősebb lovakkal ellátni. Minél magasabb szintű az épület, annál több nyersanyagot képesek a kereskedőid egyszerre szállítani.

Minden szintlépéskor a kereskedők kapacitása 10%-al növekszik, 20. szinten tehát a háromszorosát tudja elvinni, mint normál esetben.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa1400 | Agyag1330 | Vas1200 | Búza400 | Élelemfelhasználás3 | 0:50:00

Feltételek:
Piac Szint 20, Istálló Szint 10

Gyakorlótér


Gyakorlótér


A gyakorlótéren tudnak edzeni egységeid, javítva a kondiciójukat és ezzel gyorsabban jutnak el nagyobb távolságokra.

Ár és Építési idő 1. szintnél:
Fa1750 | Agyag2250 | Vas1530 | Búza240 | Élelemfelhasználás1 | 0:58:20

Feltételek:
Gyülekezőtér Szint 15

Az épületek egymáshoz való viszonyát (x építéséhez meg kell előbb építeni y-t) fa struktúrában ábrázolva Linkeknél található.



GYIK | Képernyőképek | Linkek | Játékszabályok | AGB | Impresszum
© 2004 - 2007 Travian Games GmbH